Welkom bij Bathbombs Voor heerlijke badproducten BEKIJK HET ASSORTIMENT SHOP NU Beauty Treatment & Elegance Handmade In diverse geuren en kleuren BESTELLEN

FAQ & SHIPPING

 Bathbombs.nl 

Hieronder vind u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen neem dan contact op via ons contactformulier

Onze producten op de shop zijn uitsluitend verkrijgbaar via deze online winkel. Daarom kunnen we de beste prijs garanderen – en onnodige marges voor tussenhandelaren die de verkoopprijs verhogen, wegnemen.

De gemiddelde verzendtijd bedraagt normaal 5-14 werkdagen

Huidige levertijd Nederland: 10-20 dagen

Huidige levertijd België: 10-25 dagen

*ivm het Covid maatregelen kan het zijn dat het soms langer duurt dan verwacht. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Wij en ons fullfillment center doen alles wat mogelijk is om z.s.m te leveren. Wij hopen dat alles snel weer als van ouds is, zodat wij weer eerder te kunnen leveren.

Let op: Aangegeven verzendtijden zijn slechts schattingen en geen garantie. De verzendtijden zijn aangegeven in werkdagen, dit wil dus zeggen dat weekenden hier niet bij zijn inbegrepen.

Onze excuses voor eventuele vertragingen en deze hectische tijd, wij willen u bedanken voor uw geduld en hopen op uw begrip!

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou te bezorgen. Natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat een bestelling vertraging heeft. Duurt de vertraging langer dan twee weken? Neem dan even contact met ons op.

We sturen u na uw bestelling een e-mail met het ordernummer. Met uw ordernummer en email kunt u uw bestelling volgen.

U kunt via het ‘Contactformulier’ contact opnemen voor specifieke vragen over de levertijd.

Wij bieden GRATIS verzending binnen Europa, met tracking nummer. Retourzendingen worden binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling geaccepteerd. Retourkosten zijn niet gedekt.

Iedereen thuis kan het pakket namens de klant ontvangen. Meestal (maar niet altijd) laat de postbode een afhaalbon achter als er niemand thuis is en kunt u uw pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Wij zijn niet verantwoordelijk voor niet-opgeëiste pakketten.

Al onze zendingen bevatten een trackingnummer met afleverbevestiging. Als de trackinginformatie bevestigt dat het artikel op uw afleveradres is afgeleverd, maar u uw bestelling niet hebt ontvangen, neem dan contact op met uw lokale post om het probleem te onderzoeken. We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor pakketten waarvan de trackinginformatie aangeeft dat het pakket is afgeleverd op het adres van uw bestelling.

Zorg ervoor dat uw e-mailadres correct is wanneer u een bestelling plaatst. Controleer alstublieft uw SPAM-map om te zien of uw bevestigingsmail daarheen is gestuurd. Als er nog steeds geen bevestigingsmail is neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Hoewel we u ten zeerste aanmoedigen altijd uw gegevens dubbel te controleren voordat u een bestelling bij ons plaatst, begrijpen we volledig dat er dingen fouten kunnen gaan. We verwerken bestellingen de volgende dag dat ze worden geplaatst. Als er een wijziging in uw bestelling moet worden aangebracht, neem dan binnen 24 uur contact met ons op via ons contactformulier en we zullen ons best doen om aan die wijziging tegemoet te komen, Maar we kunnen geen beloftes doen. Als het artikel al is verzonden vanuit ons distributiecentrum, kunnen we geen wijzigingen in de bestelling aanbrengen.

Jazeker, mits het product ongebruikt en originele staat geretourneerd kan worden. Het product dient in originele verpakking te zitten en eventuele stickers/zegels mogen niet gebroken/beschadigd zijn.

Doorgaans ontvang je binnen 30 dagen na ontvangst van het retour pakket uw geld terug op de rekening waarmee betaald had.

Download hier ons retour formulier en voeg deze bij de verpakking

Download hier ons retour formulier en voeg deze bij de verpakking.

Let op dat het product ongebruikt dient te zijn. Retouren van het product dient in originele verpakking te zitten en eventuele stickers/zegels mogen niet gebroken/beschadigd zijn.

-Eventuele verzegeling of stickers mogen niet gebroken of beschadigd zijn.

-Het product dient in originele verpakking te zitten.

-Je dient voorzichtig met de verpakking om te gaan en deze niet onnodig te beschadigen.

-Eventuele accessoires dienen mee teruggestuurd te worden.

-Meld je retour altijd van tevoren aan via ons contactformulier

-Stuur altijd het door ons gestuurde retoursformulier (volledig ingevuld) mee met je verzending.

-Je dient het product minder dan 30 dagen geleden ontvangen te hebben.

Mocht je niet voldoen aan 1 of meer van bovenstaande punten behouden wij het recht om je retour niet te accepteren of slechts een deel van het aankoopbedrag terug te storten.

Stuur ons een bericht via het contact formulier en we zullen zo snel mogelijk reageren! binnen 24 uur heeft u altijd antwoord op al uw vragen!

Onze producten worden verkocht via verschillende retailers.

Wij hebben nog diverse mogelijkheden voor resellers in bepaalde gebieden.

Stuur via ons contactformulier uw bedrijfsinformatie en motivatie om reseller te worden en wij nemen contact met u op voor de mogelijkheden.

ONZE PRODUCTEN

 

Start typing and press Enter to search